Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 407 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně
Vokounová, Tatiana ; Korčoková,, Marína (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce)
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou spokojnosti zákazníkov. Cieľom práce je zistiť spokojnosť zákazníkov v bagetérii Bagetka na Račku a na základe zistených údajov navrhnúť opatrenia na zvýšenie jej úrovne.
Averze spotřebitele ke ztrátě
Navrátil, Radek ; Katrňáková, Eliška (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Obsahem diplomové práce je analýza chování spotřebitele, jeho vztahu k riziku/ztrátě, jak předchází riziku této ztráty, jaké nástroje a metody využívá pro snižování ztráty ve vybraných oblastech spojených se spotřebitelským chováním. Pro aplikaci jednotlivých nástrojů a metod byl zvolen přístup 2 modelových rodin se třemi životními situacemi. Výstupem diplomové práce je návrh postupu opatření vedoucí k snižování riziku ztráty v daných životních situacích těchto rodin.
Rozhodování spotřebitele v podmínkách rizika
Cetlová, Tereza ; Svobodová, Kateřina (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Cílem práce je čtenářům poskytnout komplexní pohled na souběžný vývoj psychologie s ekonomií. V práci je naznačeno, jak mohou být psychologické experimenty použity pro celkové obohacení klasické teoretické ekonomie. V diplomové práci se čtenáři seznámí s vývojem ekonomických teorií v průběhu let a také tím, jakou roli v těchto teoriích hraje člověk jako osobnost. Součástí práce je také část zabývající se rozhodováním spotřebitele.
Analýza nákupního chování spotřebitele
Vrabcová, Eva ; Lochman, Marek (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou chování zákazníků při nákupu uzeniny v supermarketu Albert a specializované prodejně Procházka. V práci jsou zkoumány faktory, které spotřebitele ovlivňují při nákupu, nalezneme zde také matici důležitost - spokojenost. Zjištěné výsledky jsou podloženy informacemi z provedeného výzkumu, který probíhal pomocí osobního dotazování. Po posouzení výsledků jsou formulovány návrhy doporučení, jak pro supermarket, tak i pro specializovanou prodejnu. První část práce obsahuje teoretická východiska práce. V druhé části zpracuji dotazníkové šetření a vyhodnotím získaná data. V poslední části navrhnu vlastní řešení.
Návrh zlepšování úrovně logistických činností při vyřizování objednávek
Hladilová, Kateřina ; Kolarczyk, Ondřej (oponent) ; Bartošek, Vladimír (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je zlepšení úrovně vybrané části zákaznického servisu společnosti Secupack, s.r.o. Teoretická část obsahuje informace o logistice jako celku, jelikož zákaznický servis zasahuje do všech jednotlivých činností logistiky. V další části je popsán zákaznický servis a metody pro zlepšování jeho úrovně. Informace z teoretické části jsou aplikovány do části analytické. Analytická část je zaměřena na zjištění aktuálního stavu vybrané části zákaznického servisu, ze kterého budou navrženy prostředky ke zlepšení úrovně zákaznického servisu a snížení nákladů v této oblasti.
Reklama a její vliv na spotřebitele
Daněk, Jan ; Chloupek, Pavel (oponent) ; Navrátilová, Ludmila (vedoucí práce)
Bakalářská práce se v teoretické části zaměřuje na pojem reklama, na její historii, dělení reklamy a reklamních médií a také na spotřebitele a jeho spotřební chování a faktory ovlivňující nákupní chování. V praktické části se pak zaměřuje na analýzu spotřebního chování spotřebitelů, konkrétně v oblasti energetických nápojů. Byl proveden výzkum, jehož výsledky napomohou ke zlepšení marketingové komunikace firmy Red Bull.
Návrh na zlepšení služeb cestovní kanceláře.
Procházková, Ivana ; Müllerová, Monika (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá analýzou služeb cestovní kanceláře Cílka, s.r.o. První část je zaměřena na výklad pojmů, problematiku cestovního ruchu, marketing služeb a metody analýzy konkurence, jejich produktů a služeb. Druhá část práce zahrnuje vlastní analýzu s následným vyhodnocením a návrhy změn. Cílem bakalářské práce je navrhnout taková opatření, která by vedla ke spokojenosti zákazníků a zvýšení počtu prodaných zájezdů.
Averze spotřebitele/investora ke ztrátě
Svorad, Michal ; Chládek, Libor (oponent) ; Škapa, Stanislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá analýzou postoje a chování spotřebitele v roli investora na finančních trzích ke ztrátě, respektive jak předcházet riziku budoucí ztráty. V teoretické části je popsána teorie nutná k porozumění druhé, praktické části, dále také nástroje a metody, které jsou využívány pro snižování rizika ztráty.
Marketingové předpoklady rozvoje bio produkce v České republice
Jindrová, Marta ; Spanilý, Ivo (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovými předpoklady rozvoje ekologické produkce v České republice. Je zaměřena na spotřební chování zákazníků na trhu biopotravin, situaci na trhu biopotravin a také na situaci ekologického zemědělství v ČR. Cílem práce je prozkoumat vztah českých spotřebitelů k biopotravinám a pokusit se nalézt postupy pro zlepšení situace ekologických zemědělců.
Marketing Plan of a New Product Launch
Polák, Peter ; MBA, Svetlana Poláková, (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
The point of my work is to consider resources for implementation process of marketing plan of new product launch that is dealing with the analysis of market segments and opportunities in this branch for concrete product.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 407 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.